آراداکس

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی

مراکز درمانی و بیمارستان ها خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند. استفاده گیت ضدعفونی مراکز درمانی در ورودی آنها باعث می شود که بیمارانی که به بیمارستان مراجعه نموده اند در محیطی امن درمان شوند. تونل ضدعفونی بیمارستان با ضدعفونی افرادی که تصمیم دارند به محیط بیمارستان وارد شوند از شیوع بی رویه این بیماری جلوگیری می کند؛ چرا که تمام سطح پوست، لباس، کف کفش، وسایل همراه افراد را با مواد ضدعفونی کننده و اشعه uv گندزدایی می نماید. کادر درمان این روزها بیشترین آسیب را از این بیماری دیده است، از این رو ضدعفونی نمودن پرسنل، بیماران، همراهان بیماران و کادر درمان توسط گیت ضدعفونی پرسنل بیمارستان، هنگام ورود محیط را کاملا ایزوله نموده و از ابتلای کادر درمان به این بیماری نیز پیشگیری می کند. برای خرید تونل ضد عفونی بیمارستان با ما تماس بگیرید. 

 

مطالب مرتبط: بررسی مشخصات فنی تونل ضدعفونی مدارس

انواع گیت ضدعفونی مراکز درمانی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دو نوع گیت و دستگاه ضدعفونی کننده پرسنل در مراکز درمان نصب می شود. در ادامه به صورت مختصر درباره هر یک از آنها را معرفی می نماییم.

ثبت سفارش و مشاروه رایگان

برای اطلاع از قیمت و خرید گیت ضدعفونی مراکز درمانی و بیمارستانی به کارشناسان بخش فروش شرکت آراداکس تماس حاصل فرمایید. 02177871214

تونل ضدعفونی بیمارستان

گیت کنترل استیل مراکز بیمارستانی

گیت کنترل استیل مراکز بیمارستانی علاوه بر کنترل تردد افراد این امکان را به آنها می دهد که هنگام ورود به محیط ایزوله، دست های خود را کاملا به کمک مواد ضدعفونی کننده گندزدایی نمایند. این دستگاه دارای مخزنی است که در آن ماده ضدعفونی کننده ریخته می شود. در زمان رود مقداری از این مواد روی دست ها پاشیده می شود و بعد از چند دقیقه اجازه ورود به پرسنل داده می شود. این دستگاه تنها برای ضدعفونی دست ها کاربرد دارد. از این دستگاه در گذشته در ورودی اتاق های عمل، اتاق های ایزوله و هر مکانی که قبل از ورود به آن نیاز به شستن  ضدعفونی دست ها بود استفاه می شد. اما امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا استفاده از آن در ورودی مراکز درمانی کاربردی به نظر می رسد.

خرید تونل ضدعفونی بیمارستان

گیت ضدعفونی کننده پرسنل

گیت ضدعفونی پرسنل مراکز درمانی دارای ژنراتوری است که مواد ضدعفونی کننده داخل مخزن را به صورت فوق العاده ریز درآورده و در داخل اتاقک مه پاشی می نماید. ذرات فوق العاده ریز سطح لباس، اشیا همراه و همچنین پوست کادر درمان و بیماران را گندزدایی می نماید. انتخاب نوع مواد ضدعفونی به عهده کارشناسان امر است اما بهترین ماده برای ضدعفونی نمودن کادر درمان ازون می باشد. این ماده خاصیت گندزدایی بسیار زیادی دارد؛ اما برای پوست و دستگاه تنفسی زیانی ندارد. برای انجام ضدعفونی بهتر، پیشنهاد می شود بین 5 تا 10 دقیقه در اتاقک ضدعفونی کننده قرار بگیرید.

 

برای اطلاع از مشخصات فنی تونل ضدعفونی اکونومی مدل A کلیک کنید. 

بیمارستان ها و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی محیط مناسبی برای انتقال ویروس کرونا هستند. رفت و آمد در این محیط ها بسیار زیاد است و مسئولین با نصب و راه اندازی یکی از انواع تونل ضدعفونی کننده بیمارستان بدن در ورودی این اماکن می توانند به میزان زیادی از شیوع بیماری ویروسی پیشگیری نمایند.