آراداکس

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی

با گذشت شیوع صعودی ویروس کویید 19 و اتمام دوران قرنطینه باشگاه های ورزشی شروع به بازگشایی و فعالیت مجدد کرده اند. آن چه مسلم است ورزشکاران در تمامی رتبه ها از آماتور تا حرفه ای نیازمند چندساعت تمرین و ورزش هستند. بهترین مکان برای ورزش باشگاه های ورزشی و اماکن عمومی هستند. بنابراین با وجود خطر ویروس کرونا نیاز است تا با استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده مانند تونل ضدعفونی باشگاه ورزشی، این خطر را به حداقل برسانیم. مکانیسم عمل تونل ضدعفونی باشگاه ورزشی بدین صورت است که سنسورهای هوشمند این دستگاه متوجه حضور فرد در ورودی گیت ضدعفونی باشگاه ورزشی می شوند و اقدام به پاشش مواد به صورت 360 درجه می کند. لازم به ذکر است که مواد مورد استفاده در مخازن این دستگاه فاقد هر گونه تاثیر سوء بر سلامت ورزشکاران و دارای تاییدیه از مراکز ذی الصلاح می باشد.

ثبت سفارش

برای اطلاع از قیمت و خرید تونل ضدعفونی UV با کارشناسان بخش فروش شرکت آراداکس تماس حاصل فرمایید. 02188522449

انواع تونل های ضد عفونی کننده ماشین سازی آراداکس
با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و فراگیرشدن آن در بین جوامع انسانی، استفاده از لوازم ضدعفونی کننده از جمله گیت ضدعفونی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. تجهیزاتی که می توانند از گسترش بیشتر این ویروس در مناطق مختلف پیشگیری کنند.
ادامه مطلب - کلیک کنید

 

خرید تونل ضدعفونی باشگاه ورزشی

۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، حمل و نصب رایگان در تهران و ارسال به سراسر کشور از خدمات کارخانه آراداکس می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید تونل ضدعفونی کننده باشگاه ورزشی با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. 

 

پودر ماهی، پودر ماهی ساردین آراداکس
کارخانه آراداکس اولین و بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در ایران می باشد که جهت رفاه مشتریان محترم امکان مشاوره رایگان با دامپزشکان را فراهم نموده‌ است. همچنین روغن‌ماهی و کود‌ ماهی از دیگر محصولات این مجموعه می باشد. امکان بازدید از کارخانه و آنالیز پودر ماهی برای کلیه مشتریان محترم وجود دارد.
ادامه مطلب - کلیک کنید