آراداکس

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی

متاسفانه ویروس کرونا ماندگاری بسیار بالایی روی انواع سطوح دارد و به همین دلیل شیوع آن در محیط کاری بسیار زیاد است. این امکان وجود دارد که با ابتلای یک فرد به ویروس کرونا درکمترین زمان ممکن تعداد زیادی از افرادی که با او در مراوده هستند نیز به این ویروس مبتلا شوند. با بازگشایی ادارات و شرکت ها بر همه کارمندان واجب است که نکات پیشگیری از ویروس کرونا را جدی گرفته و رعایت نمایند.

ماسک زدن در محیط کار

 

  1. کنترل وضعیت سلامت کارمندان

از مهمترین نکاتی که برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مد نظر است، عدم ورود اجسام و افراد ناقل ویروس به محیط کار است. از این رو یکی از مهمترین نکات مورد نظر وزارت بهداشت این است که قبل از ورود به محیط کار افراد از لحاظ سلامت جسمانی توسط ابزارهای بررسی سلامت بررسی شوند. این کار به کمک تب سنج قابل انجام است. اما بهترین گزینه برای اطمینان از سلامت کارمندان استفاده از گیت ضد عفونی کننده ادارات می باشد.

 

  1. استفاده از تونل و گیت ضد عفونی کننده انسان

این تونل ها به شکلی طراحی شده اند که مواد ضدعفونی در اتاقک ایزوله به صورت مه پاشی، اقدام به گندزدایی می نماید. به عبارتی هر فردی با قرار گرفتن دراین اتاقک سطح لباس، اعضای بدن مانند دست ها، کف کفش و اشیا همراهش همگی گندزدایی خواهد شد. به این طریق فرد قبل از ورود به محیط کاری ابتدا توسط ابزار تب سنج بررسی شده و سپس بعد از تایید وضعیت تب وارد این اتاقک ها شده و به صورت کامل ضدعفونی خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد گیت های ضد عفونی کرونا ویروس کلیک کنید.

 

گیت های ضدعفونی کننده

 

  1. رعایت فاصله گذاری اجتماعی

بهتر است در محیط کاری فاصله را هنگام کار با همکاران و ارباب رجوع رعایت کنید. فاصله اجتماعی  بین افراد می تواند بین 1 تا 2 متر باشد. به این شکل اگر فردی ناقل این بیماری باشد تا حد زیادی از انتشار ویروس جلوگیری خواهد کرد.

 

  1. استقاده کارکنان از تجهیزات ایمنی بهداشتی

کارمندان مشغول به کار باید در صورت امکان لباس مخصوص پوشیده و از تجهیزاتی مانند عینک، ماسک، و دستکش استفاده نمایند. این تجهیزات اطمینان بیشتری به کارمندان خواهد داد که در برابر ویروس کرونا محافظت شده اند. البته استفاده از شیلد محافظ برای افرادی که روزانه تعداد زیادی ارباب رجوع دارند کاربردی تر است؛ چرا که از انتقال یروس توسط مخاط بینی، چشم و دهان به صورت همزمان پیشگیری می نماید و در ضمن استفاده از آن آسانتر می باشد.

 

  1. کاهش تعداد پرسنل

وزارت بهداشت از مدیران درخواست نموده است که تا آنجایی که امکان دارد از دورکاری استفاده نموده و کارکنان را به صورت شیفتی در محیط کار حاضر نمایند. به این شکل در محیط کار تعداد افراد حاضر کم خواهد شد و امکان انتقال ویروس کاهش می یابد.

انواع تونل های ضد عفونی کننده ماشین سازی آراداکس
با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و فراگیرشدن آن در بین جوامع انسانی، استفاده از لوازم ضدعفونی کننده از جمله گیت ضدعفونی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. تجهیزاتی که می توانند از گسترش بیشتر این ویروس در مناطق مختلف پیشگیری کنند.
ادامه مطلب - کلیک کنید

 

 

  1. ایجاد تهویه مناسب در محیط کار

بهتر است در محیط کار شرایطی ایجاد نمود که هوا تهویه مناسبی داشته باشد. با اینکه ویروس کرونا سنگین است و کمتر در هوا معلق باقی می ماند اما تهویه مناسب در محیط های بسته کمک می کند که ویروس کمتر معلق باقی بماند.

 

  1. ضدغفونی مداوم و کاربردی سطوح

پیشنهاد می شود هر چند ساعت یک بار سطوح را با الکل و مواد شیمیایی مورد نظر وزارت بهداشت ضد عفونی نمایید. البته در صورت استفاده از تونل ضدعفونی کننده می توانید این کار را در فواصل طولانی تر انجام دهید؛ چرا که افراد در این گیت ها کاملا ضدعفونی شده و عاری از هر گونه ویروس وارد محیط کار می شوند.

 

ضدعفونی کننده سطوح در محیط کار

 

  1. حذف ماموریت ها و تجمع کارکنان شرکت و اداره

پیشنهاد می شود که جلسات غیر ضروری کاری یا به صورت غیر حضوری برگزار شوند و یا به صورت کلی حذف شوند. با این کار عملا فاصله گذاری اجتماعی تا آنجایی که مقدور است رعایت شده است. در ضمن ماموریت های خارج از شرکت نیز بهتر است تا آنجایی که امکان دارد به زمان دیگری موکول شود.

 

  1. تعطیلی رستوران و بوفه در شرکت ها و ادارات

بهتر است رستوران ها و بوفه شرکت و اداره تا اطلاع ثانوی از توزیع غذای سرد و گرم پرهیز نماید. با اینکه امکان انتقال ویروس از غذای گرم بسیار کم است اما احتیاط تعطیلی این امکان را الزامی نموده است.

 

  1. آموزش به پرسنل

برای آموزش نحوه شستن دست ها و همچنین رعایت نکات مهم بهداشتی بهتر است از فضای مجازی و همچنین بروشورهای کاربردی استفاده شود. آموزش به پرسنل این امکان را فراهم می آورد که هر فرد خود را مسئول حفظ جان خود بداند.

پودر ماهی، پودر ماهی ساردین آراداکس
کارخانه آراداکس اولین و بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در ایران می باشد که جهت رفاه مشتریان محترم امکان مشاوره رایگان با دامپزشکان را فراهم نموده‌ است. همچنین روغن‌ماهی و کود‌ ماهی از دیگر محصولات این مجموعه می باشد. امکان بازدید از کارخانه و آنالیز پودر ماهی برای کلیه مشتریان محترم وجود دارد.
ادامه مطلب - کلیک کنید